Biznes

Kategoria:
Format:
Sortuj:
Na stronie:
ISBN: 9788328903371
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 216
AI w biznesie Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
- 38%
ISBN: 9788328910416
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 304
Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
książkę wyślemy w ciągu 24 godzin
ISBN: 9788383223797
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 252
Wynagrodzenie odczarowane.
Produkt niedostępny
ISBN: 9788328905252
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 128
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić.
ISBN: 9788328900301
Format: 15.8x23.5cm
Ilość stron: 232
Jak nadążyć za kryptowalutami.
Produkt niedostępny
ISBN: 9788383223018
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 288
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie.
- 39%
ISBN: 9788383381473
Format: 13.5x21.5cm
Ilość stron: 368
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788311172340
Format: 1.0x1.0cm
Ilość stron: 240
Lider 2.0
Produkt niedostępny
- 31%
ISBN: 9788367107754
Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 244
Prowadź do zwycięstwa
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788328906693
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 280
Kupiec Alfa.
Produkt niedostępny
ISBN: 9788383229157
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 184
TurboStrategia 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
ISBN: 9788328378810
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 176
Marka osobista w branży IT Jak ją zbudować i rozwijać
ISBN: 9788328909410
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 240
Skuszeni Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
ISBN: 9788328907546
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248
Wideotwórca Jak tworzyć filmy w social mediach
Produkt niedostępny
- 42%
ISBN: 9788383600499
Format: 14.5x23.5cm
Ilość stron: 344
Mój szef jest idiotą
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
- 33%
ISBN: 9788328910720
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 462
Nawyki warte miliony.
książkę wyślemy do 5 dni roboczych
ISBN: 9788367710961
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 384
The Diary of a CEO 33 zasady biznesu i życia
Produkt niedostępny
ISBN: 9788383229096
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 224
Mistrzowskie domykanie transakcji
Produkt niedostępny
ISBN: 9788383222615
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 200
10 zasad dowożenia projektów nierealnych
Produkt niedostępny
ISBN: 9788328904910
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248
Twoja firma w social mediach
Produkt niedostępny
ISBN: 9788328902015
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 392
Dowód stawki
Produkt niedostępny
ISBN: 9788383227085
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 432
Giełda Poznaj podstawy i zacznij inwestować w papiery wartościowe
ISBN: 9788328396012
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 158
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Aktualności

Zmieniaj liczby w obrazy: jak mówić, by ludzie lepiej nas rozumieli

23.09.2024
Proste mówienie o wartościach liczbowych sprawia, że nasza treść staje się bardziej zrozumiała. Słuchaczom jest też łatwiej zapamiętać, o czym mówimy - przekonują Chip Heath i Karla Starr, autorzy książki "Liczby się liczą". W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się niektórym z ich rad.

Jak nie dać się wykorzystać w cudzych negocjacjach?

20.09.2024
W negocjacjach, w których biorą udział więcej niż dwie strony, może dojść do sytuacji, w której ktoś wykorzystuje Cię jako pionka, aby osiągnąć swoje cele, nie oferując Ci nic w zamian. Jest to jeden z problemów, które porusza Barry Nalebuff w swojej książce "Jak podzielić tort".

Strategia komunikacji marki: "kochaj mnie lub nienawidź"

09.08.2024
Lubisz ludzi, z którymi się zgadzasz, z których wartościami możesz się utożsamiać? A co z markami, od których kupujesz? Jim Edwards w swojej książce "Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko" przekonuje, że wyraziste opinie i trzymanie się swoich wartości są w stanie wzbudzić zainteresowanie na rynku. W cyklu "Gruba wiedza" prześledziliśmy jego rady, aby sprawdzić, jak strategia "Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie" może przekształcić sposób, w jaki firma komunikuje się ze swoimi klientami.