Biznes
Autorzy:
Skwarek Mirosław
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 216
Autorzy:
Hill Napoleon
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 304
Autorzy:
Morawiec-Bartosik Anna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 252
Autorzy:
Pawlik Maciej
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 128
Autorzy:
Armstrong Ben
Format: 15.8x23.5cm
Ilość stron: 232
Autorzy:
Walendowicz Michał
Format: 16.5x23.5cm
Ilość stron: 288
Autorzy:
Galloway Scott
Format: 13.5x21.5cm
Ilość stron: 368
Autorzy:
Stamateas Bernardo
Format: 1.0x1.0cm
Ilość stron: 240
Autorzy:
Harris Carla A.
, Harris Carla A.
Format: 13.5x20.5cm
Ilość stron: 244
Autorzy:
Prościak Adrian
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 280
Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 184
Autorzy:
Puzyrkiewicz Dariusz
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 180
Autorzy:
Kempiński Krzysztof
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 176
Autorzy:
Eyal Nir
, Hoover Ryan
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 240
Autorzy:
Oszajca Anna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248
Autorzy:
Erikson Thomas
Format: 14.5x23.5cm
Ilość stron: 344
Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 462
Autorzy:
Bartlett Steven
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 384
Autorzy:
Tracy Brian
Format: 14.0x20.5cm
Ilość stron: 224
Autorzy:
Dąbrowski Marcin
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 200
Autorzy:
Żukowski Marcin
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 248
Autorzy:
Buterin Vitalik
Format: 14.0x21.0cm
Ilość stron: 392
Autorzy:
Kochan Krzysztof
Format: 16.0x23.5cm
Ilość stron: 432
Autorzy:
Michalak Katarzyna
Format: 14.0x20.8cm
Ilość stron: 158
Aktualności
Zmieniaj liczby w obrazy: jak mówić, by ludzie lepiej nas rozumieli
23.09.2024
Proste mówienie o wartościach liczbowych sprawia, że nasza treść staje się bardziej zrozumiała. Słuchaczom jest też łatwiej zapamiętać, o czym mówimy - przekonują Chip Heath i Karla Starr, autorzy książki "Liczby się liczą". W cyklu "Gruba Wiedza" przyglądamy się niektórym z ich rad.
Jak nie dać się wykorzystać w cudzych negocjacjach?
20.09.2024
W negocjacjach, w których biorą udział więcej niż dwie strony, może dojść do sytuacji, w której ktoś wykorzystuje Cię jako pionka, aby osiągnąć swoje cele, nie oferując Ci nic w zamian. Jest to jeden z problemów, które porusza Barry Nalebuff w swojej książce "Jak podzielić tort".
Strategia komunikacji marki: "kochaj mnie lub nienawidź"
09.08.2024
Lubisz ludzi, z którymi się zgadzasz, z których wartościami możesz się utożsamiać? A co z markami, od których kupujesz? Jim Edwards w swojej książce "Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko" przekonuje, że wyraziste opinie i trzymanie się swoich wartości są w stanie wzbudzić zainteresowanie na rynku. W cyklu "Gruba wiedza" prześledziliśmy jego rady, aby sprawdzić, jak strategia "Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie" może przekształcić sposób, w jaki firma komunikuje się ze swoimi klientami.