| Autor: | Matthew Dixon, Ted McKenna |
| Wydawnictwo: | MT Biznes |
| Kod: | MT25011 |
| ISBN: | 9788382316094 |
| Numer wydania: | 1 |
| Data premiery: | 06.06.2025 |
| Format: | 141 mm x 215 mm |
| Oprawa: | miękka ze skrzydełkami |
| Tytuł oryginalny: | The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecsion |
| Ilość stron: | 240 |
| Przekład: | Małgorzata Małecka |
Efekt JOLT w sprzedaży
Efekt JOLT w sprzedaży, Matthew Dixon, Ted McKenna
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!
„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.
Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.
W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.
Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:
·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży
·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży
·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.
Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.
Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
MT Biznes sp z o.o
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Paraliż decyzyjny – jak uprościć wybór i doprowadzić do zakupu?
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.
59 zł
46 zł
34 zł
Data premiery: 03.02.2023
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 336
Data premiery: 16.05.2025
Format: 165 mm x 235 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 416
Data premiery: 30.05.2025
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 388
Data premiery: 06.10.2017
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 296
Data premiery: 29.03.2024
Format: 158 mm x 233 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 368
Data premiery: 18.04.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 224
Data premiery: 08.09.2023
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 144
Data premiery: 07.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 248
Data premiery: 21.02.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 416
Data premiery: 23.05.2025
Format: 141 mm x 215 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 344
Data premiery: 09.09.2024
Format: 143 x 203 mm
Oprawa: miękka
Data premiery: 06.10.2023
Format: 141 mm x 218 mm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 272