| Autor: | Szulc Magdalena |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe UAM |
| Kod: | 14726A02750KS |
| ISBN: | 9788323240341 |
| Numer wydania: | 1 |
| Format: | 17.0x24.5cm |
| Ilość stron: | 214 |
Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych, Szulc Magdalena
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Wydawnictwo Naukowe UAM
Fredry 10
61-701 Poznań
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.