| Autor: | Le Viet-Błaszczyk Milena |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
| Kod: | 39635B01475KS |
| ISBN: | 9788383315737 |
| Numer wydania: | 1 |
| Ilość stron: | 204 |
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej, Le Viet-Błaszczyk Milena
Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające specyfikę wskaźników marketingowych w mediach społecznościowych ,a także elementy moderujące związane na przykład z gatunkiem filmu czy budżetem produkcji zaowocowały opracowaniem modelu uwypuklającego kluczowe czynniki wpływające na box office. Dzięki temu książka dostarcza zarówno naukowych, jak i praktycznych rekomendacji dla badaczy, studentów i praktyków działających w obszarze marketingu kultury, szczególnie marketingu filmowego, pomagając w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do zwiększenia widowni i zysków z box office.
WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
Jana Matejki 34A
90-237 Łódź
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.