| Autor: | Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rudewicz Jacek |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
| Kod: | 28528B02313KS |
| ISBN: | 9788379727643 |
| Numer wydania: | 1 |
| Ilość stron: | 204 |
Marketing miast i regionów
Marketing miast i regionów, Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rudewicz Jacek
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjności miejsc dla różnych grup interesariuszy. Miasta i regiony konkurują ze sobą o inwestorów, mieszkańców, pracowników oraz turystów. Poprawa wizerunku i odpowiednia promocja unikalnych cech danego miejsca przyciągają inwestycje, przedsiębiorców i nowych mieszkańców, co z kolei wpływa pozytywnie na wzrost gospodarczy i jakość życia. Skuteczne zarządzanie wizerunkiem pozwala kontrolować narrację i budować pozytywny, spójny obraz miejsca. Aktywne zaangażowanie społeczności w kształtowanie swojego otoczenia przyczynia się do większej satysfakcji mieszkańców z życia w danym miejscu. W dobie cyfrowej komunikacji, wykorzystanie narzędzi internetowych i mobilnych staje się kluczowe dla skutecznego docierania do różnych grup odbiorców. Zrozumienie tych nowoczesnych trendów jest istotne dla efektywnej promocji miejsc.
Uniwersytet Szczeciński
al. Papieża Jana Pawła II 22A
70-453 Szczecin
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.