| Wydawnictwo: | Difin |
| Kod: | 46643A01644KS |
| ISBN: | 9788382700596 |
| Format: | 16.5x23.5cm |
| Ilość stron: | 148 |
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych
Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia. Ich zaangażowanie w przemiany w szeroko pojętym obszarze medycznym, związane m.in. z monitorowaniem jakości pracy w ochronie zdrowia, w tym zadowolenia pacjentów poprzez stosowanie nowoczesnych, wystandaryzowanych, przyjaznych w odbiorze (krótkich, prostych) metod, przekłada się na istotny proces zmian jakości opieki zdrowotnej oferowanej przez placówki medyczne świadczące różnorodne usługi medyczne.
Difin sp z o.o.
Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.