| Autor: | prof. Adam Noga |
| Wydawnictwo: | Poltext |
| Kod: | P12063601 |
| ISBN: | 9788381753616 |
| Numer wydania: | 1 |
| Data premiery: | 03.06.2022 |
| Format: | 158 mm x 233 mm |
| Oprawa: | twarda z obwolutą |
| Ilość stron: | 240 |
Teoria konkurencji
Teoria konkurencji, prof. Adam Noga
Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
Poltext sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.