| Autor: | Kowalska Magdalena |
| Wydawnictwo: | PWE |
| Kod: | 71437A01449KS |
| ISBN: | 9788320825657 |
| Ilość stron: | 340 |
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych
Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych, Kowalska Magdalena
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Wawelska 78 lok. 22
02-034 Warszawa
Polska
| DPD Pickup punkt odbioru/ automat paczkowy | od 9.99 zł |
| InPost Paczkomat 24/7 | od 13 zł |
| Firma kurierska DHL | od 14 zł |
| Kurier DPD | od 14 zł |
| Kurier Inpost | od 14 zł |
| Punkt DHL Parcelshop | od 14 zł |
| Firma kurierska | od 14 zł |
| Darmowa dostawa | od 159 zł |
Brak ocen.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.